niedziela, 21 września 2014

Stół wiejski na przyjęciu weselnym.

Stół wiejski jest obowiązkową tradycyjną atrakcją podczas wesela.

Pamiętajmy aby nasz wiejski stół nie świecił pustkami, niegdyś byłam na takim weselu gdzie ku mojemu zdziwieniu zobaczyłam wiejski stół który niestety w żadnym razie nie przypominał wiejskiego stołu ponieważ dosłownie nie było na nim prawie nic.

Znajdowały się na nim dwa pętka wiejskiej kiełbasy, kawałek szynki, 3 pętka kaszanki, 2 wina, bimber, ciupinka smalcu no i trochę chleba .

Szczerze wywarło to na mnie mizerne wrażenie od razu można było pomyśleć że Państwo Młodzi niestety nie wszystko przypilnowali by było tak jak się należy czyli z prawdziwym wiejskim przepychem.

Być może uznacie że jestem zbyt wymagająca ale myślę że prawdziwy stół wiejski po prostu powinien się uginać pod wiejskimi przysmakami, bo właśnie taki stół przyciąga dużą uwagę gości weselnych i wierzcie lub nie stół wiejski ma wielu adoratorów podczas przyjęcia weselnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz